Customer support
Verbeter je klantervaring met een Customer Support training
Klanten verwachten anno 2025 binnen no-time goed geholpen te worden door jouw Support team. Dit team is daarom zeer bepalend voor klanttevredenheid en loyaliteit. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan: vakkennis, goed luisteren, omgaan met weerstand en aanpassen aan de klant: Customer Support is topsport.

Veel organisaties herkennen deze uitdaging, en willen het serviceniveau van hun organisatie naar het volgende niveau tillen. Een interactieve training in klantcontact kan hierin het verschil maken. Het zorgt ervoor dat je met elkaar het gewenst service niveau afstemt, met een sterke mindset werkt en met de juiste vaardigheden klanten helpt. Zowel aan de telefoon, via de chat of in een ticketsysteem. In een Customer Support training kunnen de volgende onderwerpen aan bod komen, afhankelijk van het vraagstuk van jouw team:
-
Werkgeluk
-
Structuur aanbrengen in je gesprek
-
Een klik maken met de klant
-
De juiste vragen stellen
-
Regie nemen in een gesprek
-
Omgaan met feedback en klachten
-
Aanpassen aan verschillende type klanten
-
Omgaan met weerstand (bij jezelf en bij de klant)
-
Klantgericht schrijven: e-mail & chat etiquette
​
Om een goede basis te leggen en verdieping op te zoeken, adviseer ik een training van minimaal 2 volledige dagen.
​
Heb je een ander klantgericht team dat geen 'typische' Customer Support doet? De training kan goed op de doelgroep worden afgestemd, dus ik denk graag met je mee!
Ervaringsleren
Ervaringsleren is de sleutel tot diepgaand en
duurzaam ontwikkelen. Trainingen van The Power Lab maken gebruik van deze krachtige methode, waarbij deelnemers actief betrokken worden en leren door te ervaren en te doen.
Het is mijn doel om trainingen te ontwikkelen waarin actief wordt geleerd, en er ook plezier mag worden gemaakt. Geen saaie presentatie met een overvloed aan slides dus!
Maatwerk garantie
Jouw team en organisatie hebben een uniek vraagstuk. Daarom maak ik altijd een training op maat. Voorafgaand aan de training plannen we een gesprek met de belangrijkste stakeholders, om het doel en de inhoud van de training met elkaar af te stemmen. Zo kunnen we borgen dat de training de gewenste impact heeft!